Facebook další omezení a hlášení!
4. 10. 2017
Facebook omezí živé přenosy přestřelek a sebevražd
Facebook v návaznosti na prohlášení Marka Zuckerberga oznámil své nejnovější kroky, aby zabránil manipulaci s reklamním systémem politicky motivovanými reklamami. Navíc chce informovat vlády celého světa o jakékoli podezřelé aktivitě.
V příštím roce společnost Facebook chce najmout asi 1 000 nových editorů, aby manuálně zkontrolovali reklamy a nákupy, a také bude investovat více do své technologie pro automatické vyhledávání „závadných reklam“.
Společnost Facebook také uvedla, že splní svůj slib, že do reklamních kampaní přinese větší transparentnost. Během příštích měsíců budou mít lidé na Facebooku možnost zobrazit všechny reklamy, na kterých je stránka spuštěna, a to i v případě, že uživatel není součástí cílové skupiny.
Facebook také ztíží inzerentům zadání reklam v době federálních voleb v USA. Společnost uvedla, že bude vyžadovat důkladnější dokumentaci od reklamních společností, kteří budou muset přiznat firmu nebo organizaci, kterou zastupují, než si budou moci koupit reklamní prostor a obsah reklam bude dále omezen.
Společnost Facebook také uvedla, že splní svůj slib, že do reklamních kampaní přinese větší transparentnost. Během příštích měsíců budou mít lidé na Facebooku možnost zobrazit všechny reklamy, na kterých je stránka spuštěna, a to i v případě, že uživatel není součástí cílové skupiny.
Facebook také ztíží inzerentům zadání reklam v době federálních voleb v USA. Společnost uvedla, že bude vyžadovat důkladnější dokumentaci od reklamních společností, kteří budou muset přiznat firmu nebo organizaci, kterou zastupují, než si budou moci koupit reklamní prostor a obsah reklam bude dále omezen.
Zatímco společnost Facebook již zakázala reklamy propagující násilí nebo reklamy se "šokujícím obsahem", společnost nyní také omezuje reklamy, které obsahují "méně šokující projevy násilí". Facebook také uvedl, že bude proaktivně informovat světové vůdce o hanebných aktivitách, tak aby se zabránilo „politickému vměšování“.
Facebook zdůrazňuje, že společnost nereagovala na rostoucí objem moderních výzev v rámci svých reklamních a obsahových systémů. Na kontrolu í živých vysílání na Facebooku z přestřelek a sebevražd najme Facebook 3000 lidských recenzentů.
Facebook zveřejnil minulý měsíc, že z ruských účtů byla asi za 150 000 dolarů umístěna politická reklama, která směřovala k asi 2 miliardám osobních účtů od roku 2015 do roku 2017. Očekává se, že Facebook, Google a Twitter budou svědčit o ruském „zasahování“ do svých platforem v americkém Senátu 1. listopadu.
zdroj:(rp,prvnizpravy.cz, forbes, foto:arch.)
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář